- Jouw website hoger in google
- Meer gerichte bezoekers
- Meer rendement via je website
Zorg voor hét fundament voor de performance van jouw website.
Google Analytics is een veelgebruikt hulpmiddel voor elke website of webshop. Het geeft inzicht in verkeer en gedrag van gebruikers, waardoor je pagina’s op je website kunt optimaliseren. Ben je al bekend met alles wat Google Analytics te bieden heeft en welke informatie belangrijk is voor jou? Laat het uitvoeren en instellen van Google Analytics aan mij over en maak op basis van data strategische keuzes.
Het geeft inzicht in verkeersbronnen, bezoekers en pagina's. Je krijgt een beter beeld van het effect van jouw marketingactiviteiten, doelgroep en de effectiviteit van je pagina die je hebt geüpload.
Door het instellen van specifieke triggers en tags, kun je bijvoorbeeld bijhouden hoeveel bezoekers een formulier hebben ingevuld of een product hebben gekocht. Dit geeft je inzicht in welke delen van je website het meest effectief zijn en waar je eventueel verbeteringen kunt aanbrengen om de conversie te verhogen.
Wekelijks bespreken we samen, in een videocall de werkzaamheden die verricht zijn, wat ik de komende week ga doen en welke resultaten we tot nu toe behaald hebben.
Meten is weten en Google Analytics is hét gereedschap om bezoekers gedrag en website verkeer te meten en doorgronden. De verzamelde data kan in statistieken en rapportages inzichtelijk gemaakt worden. Zo kan je makkelijk website verkeer en gebruikersgedrag analyseren. Ik geef je graag een duwtje in de rug met Google Analytics.
Google Analytics is een belangrijk hulpmiddel voor elke website of webshop omdat het inzicht geeft in hoe gebruikers de website gebruiken. Dit omvat informatie zoals hoeveel bezoekers er zijn, hoe ze de website bereiken, welke pagina’s ze bekijken en hoe lang ze op de website blijven. Met deze informatie kun je bijvoorbeeld zien welke pagina’s populair zijn en welke niet, waar bezoekers afhaken en welke delen van de website het meest effectief zijn. Op basis hiervan kun je vervolgens verbeteringen aanbrengen om de gebruikerservaring te verbeteren en de conversie te verhogen. Bovendien kan het ook helpen bij het nemen van data-gedreven beslissingen.
Een van de voordelen van het gebruik van Google Tag Manager in combinatie met Google Analytics is dat het eenvoudig is om conversiepunten op de website meetbaar te maken. Door specifieke triggers en tags in te stellen, kun je bijhouden hoeveel bezoekers een formulier hebben ingevuld, een product hebben gekocht of een andere gewenste actie hebben ondernomen. Deze gegevens kunnen vervolgens worden geanalyseerd in Google Analytics om inzicht te krijgen in welke delen van de website het meest effectief zijn en waar verbeteringen nodig zijn om de conversie te verhogen. Bovendien, met behulp van tag manager kun je ook eenvoudig andere marketing- en analyse tools integreren zoals remarketing- of A/B testing tools. Dit helpt bij het optimaliseren van de website en het verkrijgen van een helder beeld van de gebruikerservaring, dit is van groot belang voor het bepalen van de juiste strategie en het behalen van de business doelstellingen.
Wanneer je het uitbesteed aan Tookle Marketing dan zorg ik ervoor dat jouw KPI’s en doelen inzichtelijk gemaakt worden. Want zonder doelen en KPI’s valt er weinig te analyseren.
Aan de hand van jouw KPI’s en doelen zorg ik ervoor dat jij de juiste gegevens en statistieken tot je beschikking krijgt.
Met de statistieken kunnen de KPI’s en doelen gemakkelijk analyseren, knelpunten identificeren en optimaliseren van jouw website of webshop.
Wanneer je voor mij kiest, bied ik jou een concreet verbetervoorstel, zodat je direct in kan spelen op je bezoekers gedrag.
Bij Tookle Marketing krijg je meer inzicht in;
Graag kom ik met je in contact om jouw bedrijf of onderneming samen naar een hoger niveau te tillen. Nieuwsgierig hoe? Laat dan een bericht achter en laten we samen werken!
Geef jouw e-mailadres en ontvang gratis een SEO-analyse van jouw website.