- Jouw website hoger in google
- Meer gerichte bezoekers
- Meer rendement via je website
Zorg voor hét fundament voor de performance van jouw website.
Elke website of webshop gebruikt het wel, Google Analytics. Het helpt je inzicht te geven in jouw website verkeer en gebruikers gedrag. Met deze informatie kan je de pagina’s op je website optimaliseren. Haal jij al alles uit Google Analytics en welke informatie is belangrijk voor jou? Besteed je Google Analytics uit en ik help je héél graag ;-).
Het geeft inzicht in verkeersbronnen, bezoekers en pagina's. Je krijgt een beter beeld van het effect van jouw marketingactiviteiten, doelgroep en de effectiviteit van je pagina die je hebt geüpload.
Door het instellen van specifieke triggers en tags, kun je bijvoorbeeld bijhouden hoeveel bezoekers een formulier hebben ingevuld of een product hebben gekocht. Dit geeft je inzicht in welke delen van je website het meest effectief zijn en waar je eventueel verbeteringen kunt aanbrengen om de conversie te verhogen.
Maandelijks bespreken we samen, in een videocall de werkzaamheden die verricht zijn, wat ik de komende week ga doen en welke resultaten we tot nu toe behaald hebben.
Meten is weten en Google Analytics is hét gereedschap om bezoekers gedrag en website verkeer te meten en doorgronden. De verzamelde data kan in statistieken en rapportages inzichtelijk gemaakt worden. Zo kan je makkelijk website verkeer en gebruikersgedrag analyseren. Ik geef je graag een duwtje in de rug met Google Analytics.
Er wordt vaak een website of shop gemaakt inclusief implementatie van een Google Analytics tracker. De gebruiker kan na oplevering de data analyseren. Helaas vind er zelden een uitgebreide overdracht plaats van Google Analytics, waardoor veel gebruikers niet meer dan de standaard configuratie inzien. Het is zeker niet raar, omdat Google Analytics héél veel mogelijkheden heeft met statistieken en dimensies om data te analyseren. Door de complexiteit en het gebrek aan tijd wordt Google Analytics niet optimaal gebruikt. Het kost namelijk veel tijd en moeite om Google Analytics goed af te stellen, laat staan te analyseren.
Wanneer je het uitbesteed aan Tookle Marketing dan zorg ik ervoor dat jouw KPI’s en doelen inzichtelijk gemaakt worden. Want zonder doelen en KPI’s valt er weinig te analyseren.
Aan de hand van jouw KPI’s en doelen zorg ik ervoor dat jij de juiste gegevens en statistieken tot je beschikking krijgt.
Met de statistieken kunnen de KPI’s en doelen gemakkelijk analyseren, knelpunten identificeren en optimaliseren van jouw website of webshop.
Wanneer je voor mij kiest, bied ik jou een concreet verbetervoorstel, zodat je direct in kan spelen op je bezoekers gedrag.
Bij Tookle Marketing krijg je meer inzicht in;
Graag kom ik met je in contact om jouw bedrijf of onderneming samen naar een hoger niveau te tillen. Nieuwsgierig hoe? Laat dan een bericht achter en laten we samen werken!
Geef jouw e-mailadres en ontvang gratis een SEO-analyse van jouw website.